بورسبورس اوراق

بازدید وزیر اقتصاد از شرکت مدیریت فناوری بورس تهران

وزیر امور اقتصادی و دارایی، صبح امروز به همراه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، با حضور در شرکت مدیریت فناوری بورس تهران از بخش های مختلف این شرکت و فرایندهای سامانه معاملات و پس از معاملات بازدید کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، در این بازدید روح الله دهقان، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران  توضیحاتی در خصوص زیرساخت سخت افزار و شبکه اختصاصی بازار سرمایه کشور، روال های سامانه معاملات و نحوه مدیریت و بهره برداری از این سامانه، روال های سامانه پس از معاملات و نحوه پیاده سازی سامانه های نظارتی به بازدیدکنندگان ارائه کرد.

علاوه بر این با توجه به انجام عرضه اولیه نماد “ومهان” فرایند عرضه اولیه برای بازدیدکنندگان تشریح شد و زیرساخت سامانه ثبت سفارش مورد بازدید قرار گرفت.

در پایان بازدید همچنین فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره نقش موثر فناوری اطلاعات در بازار سرمایه و لزوم سرمایه گذاری و ارتقای زیرساخت های فناوری اطلاعات مطالبی برای حاضرین بیان کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: با توجه به اقبال عمومی به بازار سرمایه و گسترش تعداد افراد شرکت کننده در معاملات بازار سرمایه می بایست تمهیداتی اندیشیده شود تا زیرساخت ها پاسخگویی سریع و مناسبی متناسب با نیازهای روز به متقاضیان داشته باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا