امور زیربناییراه و ساختمان

بازگشایی جاده‌های مسدود گیلان پس از قطع بارش‌ها / هلال احمر مسافران در راه مانده را نجات دهد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات گفت: در مسیر قزوین- رشت بعد از عوارضی رشت و در مسیر فومن – سراوان شاهد بارش حدود یک متر برف هستیم و متاسفانه تعدادی از خودروها در این شرایط در جاده گیر کرده‌اند.

همچنین بخوانید

محمد رودباری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت راه‌های استان گیلان و در راه ماندن برخی از خودروها در جاده‌های این استان اظهار داشت: فعلا مسیرهای مذکور مسدود هستند. تا ساعت ۵ صبح امروز این مسیرها هم باز بود اما با بارش ناگهانی و شدید برف به ارتفاع یک متر به همراه کولاک، مسیر مسدود شد و خودروهایی که زنجیر نداشتند در جاده متوقف شدند.

 مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات گفت: متاسفانه در حال حاضر مسافران و سرنشینان این خودروها در جاده برفی گیر کرده‌اند، هر چند راهداران در مسیر حضور دارند اما هلال احمر باید به کمک مردم بشتابد و آن‌ها را نجات دهد.

رودباری با بیان اینکه تیم راهداری از سایر استان های همجوار برای بازگشایی مسیر وارد استان گیلان شده‌اند، ادامه داد: بازگشایی مسیر بستگی به شرایط جوی دارد و به محض اینکه بارش برف قطع شود، نسبت به پاکسازی و بازگشایی مسیر اقدام می شود.

وی افزود: بارش ها ادامه دارند اما نسبت به ساعات اولیه صبح کمتر شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات گفت: تنها مشکل در استان گیلان است و سایر استان‌ها با مسدودیت محور مواجه نیستند. 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا