انرژی

رویداد "توسعه فناوری در صنعت برق" برگزار می‌شود

رویداد "توسعه فناوری در صنعت برق" با هدف ارائه ایده‌های فناورانه در راستای رفع مشکلات صنعت برق در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در رویداد «توسعه فناوری در صنعت برق» ، بخشی از نیازمندی‌های صنعت برق کشور در حوزه‌های «تولید، انتقال و توزیع» معرفی خواهند شد.

در این رویداد که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت نیرو برگزار می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانی که بهترین پیشنهادها و راهکارهای فناورانه را برای حل مسائل مطروحه ارائه کنند، فرصت همکاری تجاری با شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو را خواهند یافت.

همچنین بخوانید

این رویداد یک رویداد مبتنی بر تقاضای فناوری است که هدف آن حل مسائل و پاسخگویی به نیازهای فناورانه صنعت برق کشور با استفاده از توانمندی و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و ایجاد همکاری تجاری بین این شرکت‌ها و مجموعه‌های تابعه وزارت نیرو است.

در این رویداد، بخشی از نیازمندی‌های صنعت برق کشور در حوزه‌های «تولید، انتقال و توزیع» معرفی خواهند شد و شرکت‌ها و فناورانی که بهترین پیشنهادها و راهکارهای فناورانه را برای حل مسائل مطروحه ارائه کنند، فرصت همکاری تجاری با شرکت‌ های زیرمجموعه وزارت نیرو را خواهند یافت.

بخش‌های مختلف این رویداد شامل «نمایشگاه نیازمندی‌های صنعت برق و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان»، «نشست‌های معرفی نیازهای فناورانه صنعت برق و جلسات حاشیه‌ای B2B»، « نشست معرفی توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت برق و جلسات حاشیه‌ای B2B»، «نشست‌های مذاکره تجاری با هدف همکاری‌های فناورانه»، «نشست‌های انتقال تجربه بین شرکت‌های دانش‌بنیان» است و شرکت در همه بخش‌های برای همه علاقه‌مندان آزاد است.
در این رویداد شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور صنعت برق امکان ارائه هر نوع ایده عملیاتی برای مدیریت مصرف برق در ساعات پیک را دارند.

با توجه به هماهنگی انجام شده بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت نیرو، ایده‌ها و پیشنهادات در این خصوص طی مدت مشخص بعد از رویداد جمع‌آوری و در صورت دارا بودن قابلیت اجرا پیش از تابستان ۹۹ با مشارکت ارائه دهنده پیشنهاد عملیاتی خواهند شد.

این رویداد دو روزه ۵ و ۶ اسفند ماه ۱۳۹۸ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی توسط ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری توانیر و ساتکاب از مجموعه وزارت نیرو برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا