بانکبانک و بیمه

رسالت بانک رفاه خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان به ویژه بازنشستگان

مدیر عامل بانک رفاه در مراسم افتتاح شعبه “بلوار شهرداری مهرشهر کرج” که با حضور مسئولان استانی برگزارشد، گفت: بانک رفاه رسالت خود را خدمت‌رسانی مطلوب به عموم ذی‌نفعان به ویژه بازنشستگان معزز می داند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل للـه گانی درباره تعامل بانک و سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: مجموعه سازمان تامین اجتماعی و بانک با اتخاذ رویکرد هم‌افزایی و بهره‌مندی از فرصت‌های موجود می‌توانند اقدامات ویژه و اثربخشی صورت دهند و منافع متقابل را ایجاد کنند.

وی وجود بازنشستگان بانک و سازمان تامین اجتماعی را یک فرصت خوب برای بانک توصیف کرد و گفت: به دلیل شناخت این مشتریان از محیط کار و نیز ارتباطات و تعامل گسترده آنها ظرفیت ویژه‌ای برای بانک جهت بازاریابی و جذب مشتریان هستند. بانک نیز با توجه به ظرفیت‌های خود از جمله پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه می‌تواند پاسخگوی برخی نیازهای آن ها باشد.

مدیرعامل بانک رفاه افزود: برای ارائه خدمات با کیفیت‌تر و همچنین شناخت دقیق نیازهای مشتریان، حوزه‌های بانکداری شرکتی و اختصاصی از درجه اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و برای رضایت مشتریان لازم است که به این حوزه‌ها توجه ویژه‌ای مبذول شود. همچنین طبقه‌بندی دقیق مشتریان و ارائه خدمات مبتنی بر نیازهای خاص آنها در دستور کار است تا ساز وکار مناسبی در سطح شعب، استان‌ها و ستاد به وجود آید و برای بانک و مشتریان ارزش افزوده ایجاد شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر تفکیک مشتریان و طراحی خدمات متناسب با آنها، باید ابزارها و ساز وکارهای بانکی در حوزه الکترونیکی نیز تقویت شوند؛ چرا که بانکداری از مرحله سنتی عبور کرده و وارد عرصه بانکداری الکترونیک و دیجیتال شده‌ است. هم اکنون فین‌تک‌ها، استارت‌آپ‌ها و ابزارهای پرداخت الکترونیک در دنیای بانکداری وارد شده‌اند و تأثیر ویژه و شگرفی به جای گذاشته اند. به عنوان یکی از بازیگران اصلی این صنعت باید اهمیت ویژه‌ای به آنها دهیم و از آنها در جهت پیشبرد اهداف به بهترین وجه استفاده کنیم.

مدیرعامل بانک رفاه ادامه داد: به دلیل ظهور مفاهیم نوینی همچون “بانکداری در خانه” و یا “بانکداری همراه” در صنعت بانکداری و اقبال بالای مشتریان، باید طراحی مجدد درخصوص محصولات در اولویت قرار گیرد. همچنین لازم است محصولات بانک در این حوزه و خدمات بانکداری الکترونیک همچون موبایل بانک، اینترنت بانک و نظایر آن با سایر بانک‌های داخلی و بین‌المللی مقایسه شوند و نسبت به بهبود مستمر آنها اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

للـه گانی با تاکید بر افزایش و حفظ سهم بازار بانک، تصریح کرد: رویکرد توجه به مشتری و در اولویت قرار دادن آنها باید در بانک نهادینه شود. برای این منظور و توانمندی در ارائه طیف متنوعی از خدمات به مشتریان باید مدل سوپرمارکت‌های مالی به صورت کامل و جامع در بانک نهادینه شوند و در ساختار شعب انواع خدمات مورد نیاز یک مشتری از جمله کارگزاری و بورس، بیمه، صرافی و … به صورت با کیفیت عرضه شود و به موازات خدمات ریالی، خدمات ارزی نیز در سطح شعب به صورت کامل ارائه شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا