انرژی

آسمان صاف یزد در روز انتخابات

ایسنا/یزد کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد ضمن پیش‌بینی افزایش ۵ تا ۷ درجه‌ای دمای استان طی روزهای آینده، آسمان استان در در روز جمعه دوم اسفندماه را صاف پیش‌بینی کرد.

«سیدعباس میرحسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با وضعیت هوای استان در روزهای آینده  گفت: فعالیت موج ناپایدار حاکم بر استان تا فردا چهارشنبه علاوه بر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، در برخی از نقاط به ویژه ارتفاعات استان احتمال بارندگی را به دنبال دارد ولی در مجموع شاهد افزایش دمای استان در روزهای آتی خواهیم بود.

به گفته وی، استان یزد طی فردا و پس فردا شاهد افزایش ۵ تا ۷ درجه‌ای دما خواهد بود به نحوی که بیشینه دمای یزد از ۱۷ درجه‌ی امروز به ۲۰ درجه در روز چهارشنبه و ۲۴ و ۲۰ در روزهای پس از آنها خواهد رسید.

همچنین بخوانید

این کارشناس هواشناسی، اسفندآباد ابرکوه را گرمترین نقطه استان در شبانه روز گذشته ذکر کرد و گفت: بیداخوید نیز با دمای منهای یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه یزد به شمار می‎رود.

میرحسینی با بیان این که دمای شهر یزد در ۲۴ ساعت گذشته بین ۶ و ۱۶ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است، در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که آسمان استان در روز جمعه دوم اسفندماه همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، صاف همراه با وزش نسبی باد و کاهش نسبی دما باشد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا