امور زیربناییراه و ساختمان

پروازهای مسافری چین ادامه ندارد/ افزایش قیمت بلیت اتوبوس ویژه ایام نوروز

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: مانند سال‌های گذشته قیمت بلیت اتوبوس فقط برای ایام نوروز یعنی از ۲۵ اسفند تا پایان ایام تعطیلات افزایش قیمت خواهد داشت و بعد از آن به قیمت قبلی برمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار ایلنا درباره ابهامات شرکت تهاتر شرکت ایرانیان برای عرضه مصالحه ساختمانی با قیمت کمتر اظهار داشت: این شرکت نیست بلکه بازار است و به شخص تعلق ندارد.

وی افزود: بازار تهاتر ایرانیان سامانه‌ای است که تمام تولیدکنندگان تولیدات و مصالح را در آ‌ن عرضه می‌کنند.

اسلامی اظهار داشت: تبادل کالا در قالب معاهده در این ساز و کار تسهیل می‌شود و این یک سیستم است و نه شرکتی که در ا ختیار کسی باشد.

وی درباره آخرین وضعیت تردد کامیون‌ها در شرایطی که مرز ایران و عراق بسته شده است گفت: تمام این شرایط نیاز به هماهنگی دارد و وزارت صمت و اتاق بازرگانی باید این هماهنگی‌ها را انجام دهند.

اسلامی درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس برای ایام نوروز اظهار داشت: مانند سال‌های گذشته قیمت بلیت اتوبوس فقط برای ایام نوروز یعنی از ۲۵ اسفند تا پایان ایام تعطیلات افزایش قیمت خواهد داشت و بعد از آن به قیمت قبلی برمی‌گردد.

وزیر راه و شهرسازی درباره ادامه انجام پروازهای ماهان به چین ادامه داد: پروازدهای مسافری به همان تعداد که دولت مصوب کرده بود انجام شد و تعدادی پرواز باری برای جابجایی کالاهای ضروری با تایید وزارت بهداشت برقرار شد.

اسلامی درباره حجم قرارداد با ذوب آهن برای تامین ریل ملی گفت: خط آهن چابهار زاهدان به ۶۰ هزار تن ریل نیاز دارد که امروز قرارداد پنج هزار تن با شرکت ذوب آ‌هن منعقد شد و مابقی هم تامین می‌شود.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا