بورسبورس اوراق

روز شاخص های سبز

شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۱۴ هزار و ۷۷۸ واحدی عدد ۵۱۸ هزار ۵۱۳ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۱۷۰ هزار و ۹۴۴ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۳۶۵ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۱ میلیون و ۱۰۵ هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز عدد ۶۶۹۱ واحد را نمایش داد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، امروز با دست به دست شدن ۸ میلیارد و ۱۶۰ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۸۶۳ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۵۲۹۱ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای “فارس”، “فولاد” و “کگل” به ترتیب با ۳۴۳۴، ۱۰۹۶ و ۵۳۸ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای “پارس”، “وغدیر” و “شتران” به ترتیب با ۳۶۳، ۱۳۲ و ۹۵واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز “وتجارت”، “وبملت” و “فاراک”  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، فلزات اساسی برترین گروه صنعت بود و خودرو و بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین بخوانید

به گزارش سنا، در معاملات امروز ارزش اغلب سهام شرکت های بورسی همچنان صعودی بود و صف‌های خرید بر عرضه غلبه داشت. به گفته کارشناسان بازار سرمایه ظرفیت رشد بازار سرمایه همچنان وجود دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا