بورسبورس اوراق

ارزش بازار "وپخش" افزایشی بود

ارزش بازار شرکت هلدینگ داروپخش در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۱۱ هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال به ۸۸ هزار و ۵۰۷ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت هلدینگ داروپخش با سرمایه ۸۴۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت هلدینگ داروپخش با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام یک هزار و ۶۸۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۷۷ هزار و ۲۳۶ میلیارد و ۶۷۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت تغییری نکرد. درحالی که ارزش بازار شرکت هلدینگ داروپخش با افزایش ۱۱ هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال معادل ۸۸ هزار و ۵۰۷ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال محاسبه شد.

ویخش” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد .

شرکت هلدینگ داروپخش طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا