بانکبانک و بیمه

خدمات ویژه بانک سامان برای مقابله با کرونا

بانک سامان برای کاهش مراجعه مردم به شعب بانک‌ها، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، با توجه به تأکید مراجع بهداشتی و درمانی در خصوص کاهش تردد مردم در سطح شهر، بانک سامان از ۱۲ اسفندماه خدمات ویژه‌ای را در این خصوص ارائه می‌دهد.

بر این اساس تا اطلاع ثانوی سقف برداشت از تمام خودپردازها، نت بانک و‌ موبایلت بانک سامان به مبلغ ۵ میلیون ریال، افزایش می‌یابد. همچنین سقف انتقال وجه کارت به کارت نیز افزایش‌یافته و تمام مردم از خودپردازهای بانک سامان می‌‌توانند تا مبلغ ۵۰ میلیون ریال کارت به کارت کنند.

همچنین بخوانید

در همین حال باهدف کاهش میزان مراجعه مشتریان به شعب بانک سامان، تعداد دفعات رمز اشتباه که منجر به غیرفعال شدن کارت می‌شود به ۵ بار افزایش‌یافته است.

علاوه بر این، تمام کارت‌هایی که تاریخ اعتبار آن‌ها اسفندماه امسال و فروردین ماه سال آینده به اتمام می‌رسد تا پایان خردادماه دارای اعتبار هستند و نیازی به مراجعه به شعبه برای تعویض این کارت‌ها وجود ندارد. این گروه از مشتریان لازم است در هنگام خریدهای اینترنتی و تراکنشهایی که نیازمند درج تاریخ انقضا است، در قسمت مربوطه تاریخ ۰۳ و ۹۹ را وارد کنند.

گفتنی است، مشتریان بانک سامان همواره می‌توانند خدمات موردنیاز خود را به‌صورت آنلاین از نت بانک، موبایلت و تل بانک سامان دریافت کنند.

همچنین مرکز سامان ارتباط به شماره تماس ۰۲۱۶۴۲۲ در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان است

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا