امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

توزیع گوشت و مرغ منجمد از امروز

 

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام تهران از توزیع گوشت و مرغ منجمد از امروز در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  «رضا سالمی» در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: گوشت منجمد گوساله وارداتی به قیمت ۳۸ هزار تومان به عوامل توزیع فروخته می شود و عوامل توزیع هم موظفند گوشت مزبور را به قیمت ۴۰ هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه کنند.

وی اظهارداشت: محل عرضه گوشت منجمد فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و تعاونی ها تعیین شده بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا و مراجعه کمتر مردم به مراکز عمده جهت خرید تصمیم بر این شد که اصناف هم در توزیع گوشت منجمد سهیم شوند.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: اصناف سطح شهر هم در حال حاضر به این شرکت مراجعه و گوشت گوساله منجمد بدون استخوان را ۳۸ هزار تومان تحویل و کیلویی ۴۰ هزار تومان به مردم عرضه می کنند.

وی افزود: میزان مصرف گوشت قرمز کشور در سال ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تن است که بخشی از محل واردات و بخش بیشتر آن در داخل تامین می شود.

سالمی بیان داشت: خوشبختانه به میزان کافی گوشت منجمد برزیلی در کشور ذخیره سازی و دغدغه ای از این بابت وجود ندارد.

وی ادامه داد: مرغ منجمد نیز از امروز به قیمت ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان در اختیار عوامل توزیع قرار می گیرد و عوامل نیز ۱۲ هزار تومان به مردم عرضه خواهند کرد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: توصیه تمامی متخصصان مربوط به حوزه بیماری های عفونی و انتقال بیماری ها به مردم اینکه برای جلوگیری از شیوع بیماری های ویروسی گوشت و مرغ منجمد مصرف کنند.

وی خطاب به مردم افزود: برای جلوی اشاعه بیماری کرونا در جامعه سعی کنند از گوشت و مرغ منجمد استفاده کنند.

سالمی یادآورشد: خوشبختانه به میزان کافی گوشت و مرغ در سردخانه های کشور ذخیره سازی شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

برنامه «روی خط بازار» کاری از گروه کسب و کار شبکه رادیویی اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۰,۱۰ به مدت ۴۵ دقیقه به تهیه کنندگی «حمیده رضا سلطانی» با هدف ارائه یک تصویر بزرگتر و کاملتر و قابل درک از رویدادهای مهم اقتصادی و رفع ابهامات اقتصادی بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ قرار می گیرد و علاقمندان می توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا