بانکبانک و بیمه

اخذ رتبه نخست پژوهشی نظام بانکی کشور توسط بانک ملی ایران

بانک ملی ایران رتبه نخست پژوهشی نظام بانکی کشور در سال ۹۸ را کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، این بانک از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده در میان ۳۴ بانک دیگر توانست رتبه نخست امور پژوهشی در نظام بانکی و رتبه بندی علمی بانک های کشور را به خود اختصاص دهد.

تا کنون ۸۷۷ مقاله در رابطه با بانک ملی ایران تهیه و منتشر شده است که شامل ۸۴۶ مقاله کنفرانسی و ۳۱ مقاله ژورنالی شامل ۱۱,۷۷۸ صفحه است و در حال حاضر بانک ملی ایران دو فراخوان طرح پژوهشی و تحقیقاتی جاری دارد.

بر اساس اطلاعات رصدخانه پژوهش های علوم بانکی، پژوهشگران بانک ملی ایران تاکنون با ۵۱ پژوهشگر از ۳۷ مرکز علمی تالیفات علمی ارائه کرده اند و بیژن بیدآباد مشاور بانکداری اسلامی بانک با ۱۱ مقاله، محمود الهیاری فرد معاون اداره تحقیقات و برنامه ریزی بانک با ۱۱ مقاله، هادی میرزائی کارشناس ارشد مدیریت دولتی و کارمند بانک با ۳ مقاله، مسعود رضایی آقمشهدی معاون واحد اعتبارات شعبه مرکزی ساری بانک با ۳ مقاله و ابراهیم مسجدی کارمند بانک با ۲ مقاله در لیست پژوهشگران برتر بانک ملی ایران قرار دارند.

همچنین بخوانید

واحدهای دانشگاه پیام نور، بیشترین مقاله با محوریت بانک ملی ایران و یا مطالعات موردی با موضوع بانک ملی ایران را منتشر کرده اند.

لازم به ذکر است، دلیل عمده تمایل دانشگاه ها به تولید مقاله و مطالعه موردی در خصوص یک بانک عموما به سیاست های تشویقی بانک ها برای پژوهشگران و تسهیلات ایجاد شده برای دسترسی به اطلاعات و دیتای مورد نیاز جهت اجرای پژوهش است.

بدون شک هرقدر امکان دسترسی به دیتای موردنیاز برای اجرای پژوهش و تسهیلات مالی و غیرمالی فراهم شده توسط بانک بیشتر باشد، شاهد همکاری مراکز علمی بیشتر و تولید مقالات بیشتر خواهیم بود.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا