بانک و بیمهطلا و ارز

گزارش جدید از بازار طلا و سکه/ روند قیمت ها نزولی است

طبق اعلام کشتی آرای، روند قیمت ها در بازار طلا و سکه نزولی بوده و خرید و فروش ها به حداقل رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد کشتی آرای  درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری ، اظهارداشت: تغییرات قیمت جهانی طلا نسبت به دیروز خیلی مختصر است و هم اکنون هر اونس طلا ۱۶۰۳ دلار قیمت خورده است.

وی با بیان اینکه کاهش قیمت ارز باعث کاهش قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز شده است، افزود: البته علاوه بر کاهش قیمت ارز، کاهش داد و ستدها نیز موجب کاهش قیمت شده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ضمن تأکید بر روند نزولی بازار، گفت: از دیروز روند قیمت ها همزمان با کاهش قیمت ارز کاهش یافته است، بنابراین قیمت سکه از ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان دیروز به ۵ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان در روز جاری رسیده است.

کشتی آرای با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به دیروز ۱۷۰ هزار تومان کاهش یافته است، تصریح کرد: قیمت نیم سکه ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز ۱۰۰ هزار تومان کاهش داشته است. ضمن اینکه ربع سکه نیز ۳۰ هزار تومان کاهش داشته و به یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده است.

وی افزود: قیمت هر مثقال طلا که مبنای قیمت بازار است با ۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسیده است؛ قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز از ۶۰۲ هزار تومان دیروز به ۵۹۰ هزار تومان رسیده و گرمی ۱۲ هزار تومان کاهش یافته است.

 

منبع
تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا