انرژی

رفت‌وآمد از مسیر استان‌های درگیر به عسلویه ممنوع شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با بیان اینکه کنترل ورودی ها را به صورت جدی ادامه می دهیم، گفت: یکی از موارد مثبت ویروس کرونا در فرودگاه عسلویه غیربومی بود و از طریق همین تب سنجی شناسایی و به سمت بیمارستان خلیج فارس هدایت شد.

عبدالکریم گراوند در نشست ستاد مقابله با کرونا عنوان کرد: در ارتباط با عسلویه دو مورد وجود دارد و ما باید پیشنهادات خود را به وزارت نفت و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ارائه بدهیم. پیشنهاد ما به ستاد این بوده که رفت و آمد را از مسیر استان های درگیر به عسلویه ممنوع شود. حتی پیشنهاد ما این است که به مدت دو هفته پرواز استان هایی که آلودگی بالایی دارند به سوی عسلویه قطع شود.

مقام عالی دولت در استان بوشهر اضافه کرد: همچنین کارکنان شیفتی و افرادی که در محل مستقر هستند تا عید کار خود را ادامه دهند و پس از پایان تعطیلات عید، شیفت و جابجایی همراه با کنترل های دقیق انجام شود. بالاخره افرادی که از مناطق آلوده می آیند باید ۱۴ روز قرنطینه باشند چون این بیماری تا ۲ هفته قابل تشخیص نیست و افراد نیز دو هفته بیشتر سرکار نیستند پس بهترین کار این است که وزیر محترم نفت تدبیری بیاندیشد که اجازه جابجایی نیرو را ندهند.

وی افزود: عسلویه ایران کوچکی است که از همه مناطق کشور در این منطقه حضور دارند و از همه جا کارمند و کارگر وجود دارد. خواهشی که داریم این است که جابجایی نیرو را تا پایان تعطیلات عید به تاخیر بیاندازند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا