بین الملل

ایرلاین‌های آمریکا تعداد پروازهای خود را به شدت کاهش دادند

در حالی که شیوع ویروس کرونا تقاضا برای مسافرت را کاهش داده است، هواپیمایی‌های آمریکا شامل امریکن ایرلاینز، دلتا، جت‌بلو و یونایتد، تعداد پروازهای داخلی و خارجی خود را به شدت کاهش دادند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در حالی که شیوع ویروس کرونا تقاضا برای مسافرت را کاهش داده است، هواپیمایی‌های آمریکا شامل امریکن ایرلاینز، دلتا، جت‌بلو و یونایتد، تعداد پروازهای داخلی و خارجی خود را به شدت کاهش دادند.

ایرلاین‌های آمریکا پیش از این تعداد پروازهای خود به چین و کشورهای آسیایی‌ای که ویروس کرونا در آنها شایع شده بود را کاهش داده بودند. اما شیوع سریع ویروس کرونا در سراسر جهان و آمریکا باعث شد تا تقاضا برای پرواز به طور گسترده‌تری افت کند.

شرکت امریکن ایرلاین اعلام کرد ۱۰ درصد از پروازهای اوج تابستانی خود خواهد کاست. این یکی دیگر از نشانه‌های واضح این است که مدیران ایرلاین‌ها انتظار دارند تأثیر منفی ویروس کرونا بر تجارت آنها بیش از آن‌چه قبلاً انتظار می‌رفت طول بکشد.

هواپیمای دلتا هم اعلام کرد ظرفیت پروازهای بین‌المللی خود را ۲۵ درصد خواهد کاست و ظرفیت پروازهای داخلی را هم بین ۱۰ تا ۱۵ درصد پایین می‌آورد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا