صنعت، معدن، تجارت

کارخانجات همپای کادر درمانی، نیازهای شب عید مردم را تامین می‌کنند

قائم‌مقام وزیر صمت با بیان اینکه کارخانجات و شبکه لجستیک و توزیع کالا، دوشادوش کادر درمانی، نیازهای شب عید مردم را تامین خواهند کرد، گفت: تولیدژل و محلول ضدعفونی‌کننده بی‌وقفه ادامه می‌یابد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسین مدرس خیابانی  با بیان اینکه کارخانجات و شبکه لجستیک و توزیع کالا، دوشادوش کادر درمانی، نیازهای شب عید مردم را تامین خواهند کرد، گفت: تولیدژل و محلول ضدعفونی‌کننده بی‌وقفه ادامه می‌یابد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تولیدکنندگان و کارخانجات تولیدی دوشادوش پزشکان و پرستاران که خط مقدم مبارزه و کنترل کرونا هستند، لجستیک و پشتیبانی تامین مواد ضدعفونی کننده، الکل، ماسک و لباس پزشکی را انجام خواهند داد و تعطیلی در کار نیست.

وی تصریح کرد: بخش لجستیک اعم از تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم بدون وقفه و در ایام تعطیلات نوروز به کار خود ادامه خواهند داد و تولیدکنندگان و توزیع کنندگان باید همپای کادر درمانی به تامین مایحتاج مورد نیاز مردم بپردازند.

به گفته مدرس خیابانی، روند تامین و توزیع کالاها و مواد ضدعفونی کننده و اقلام پزشکی، به هیچ عنوان تعطیل بردار نیست و کارخانجات حق تعطیل کردن ندارند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا