بانکبانک و بیمه

آموزش نحوه خریداری بیت کوین


بازار داغ بیت کوین، برخی از مردم را علاقمند به خریداری و به نوعی سرمایه گذاری در آن کرده. در این مطلب نحوه خریداری بیت کوین آموزش داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، خریدن بیت کوین بسیار آسان است و شما با خرید آن می توانید در فروشگاههای خرده فروشی آنلاین خرید کنید. ولی در جریان باشید که این نوع سرمایه گذاری به نوعی سرمایه گذاری پر خطری محسوب می شود زیرا نوسانات قیمت بیت کوین بسیار زیاد است. لازم به ذکر است در ایران نیز شرکتهایی هستند که این کار را انجام می دهند.

احتمالا شما اخبار مربوط به نوسانات قیمت بیت کوین و دیگر کریستوگرام ها را دنبال می کنید. شاید دوست دارید وارد این بازی شوید ولی از کجا باید شروع کنید؟
به نوشته بانکداری الکترونیک، ما به شما می گوییم. قبل از اینکه این کار را انجام دهید باید بدانید بیت کوین یک ارز دولتی و قابل قبول نیست. شما می توانید از این نوع ارز در برخی فروشگاههای آنلاین استفاده کنید ولی هنوز هم پول نقد یا کارت اعتباری برای پرداخت گزینه بهتری است. همچنین شما باید بدانید که بیت کوین مانند یک سرمایه گذاری ارزی معمولی است با وجود اینکه روند رشد این ارز بسیار زیاد بوده ولی ممکن است ارزش آن در ماههای آتی تا ۲۰ درصد سقوط کند.
اگر هنوز هم مایل به خرید بیت کوین هستید، در اینجا روش خرید آن آموزش داده شده است.
ابتدا باید اپلیکیشن coinbase را در موبایل خود نصب کنید.
این اپلیکیشن برای آیفون و اندروید موجود است.
باید تمام توافقات را قبول کنید. حالا می توانید نوسانات روزانه آن را بررسی کنید.
در نظر داشته باشید که نوسانات قیمت بیت کوین دائما در حال تغییر است و ممکن است باز هم سقوط کند. حال می توانید یک حساب پرداختی اضافه کنید.
برای اضافه کردن یک حساب پرداختی، به کلمه خرید در پایین اشاره کنید. با کارتهای اعتباری می توانید به سرعت خرید کنید ولی فقط به شما امکان ۱۵۰ دلار خرید در هفته را می دهد. اتصال به یک حساب بانکی می تواند ۴ تا ۵ روز به طول بیانجامد، پس از آن می توانید با فشردن دکمه خرید، خرید خود را تکمیل نمایید.
شما می توانید از همین برنامه برای خرید اتریوم که یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است نیز استفاده کنید.
منبع www.cnbc.com

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا