بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مردم با خدمات الکترونیک بانک‌ها زنجیره انتقال کرونا را قطع کنند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با تقدیر از تلاش های شبکه بانکی در روزهای شیوع کرونا، گفت: مردم با خدمات الکترونیک بانک‌ها زنجیره انتقال کرونا را قطع کنند.

همچنین بخوانید

محمدحسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار ایبِنا ، افزود: خوشبختانه شبکه بانکی توانسته با ارتقا عملکرد خود تمام نیازهای مردم را برطرف کند از این رو لازم است مردم به خدمات غیر حضوری روی آورده و از حضور در شعب خودداری کنند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید بحران تمام عیار کرونا و جنگ تمام عیار را درک کرده و با نیروهای مسئول در حوزه بهداشت و درمان همراهی کنند، افزود: عدم حضور در خیابان ها و جدی گرفتن قرنطینه خانگی از مواردی است که باید برای کمک به حوزه سلامت جدی گرفته شود.

وی با انتقاد از حضور بسیاری از مردم در بانک ها  در روز های پایانی سال، تصریح کرد: این حضور علاوه بر به خطر انداختن جان خود افراد جان بسیاری از کارمندان بانک ها را نیز تهدید می کند از این رو لازم است مردم با خدمات الکترونیک در نظر گرفته شده نیازهایشان را برطرف کرده و حتی المقدور از خانه خارج نشوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه کارمندان بانک ها نیز مانند کادر درمان در خط مقدم ابتلا به کرونا هستند، گفت: امروز باید همه افکار عمومی بسیج شده و با عدم حضور در اماکن عمومی ریشه کنی این ویروس را کمک کنند.

قربانی با تاکید بر اینکه اکنون فرصت مناسبی برای امتحان انجام کارهای عمده بانکی از منزل و برآوردن نیازها به این طریق جهت تداوم آن در زمان های عادی است، افزود: اینکه در بسیاری از کشورهای دنیا کرونا قربانی کمتری گرفته تنها به دلیل جدی گرفتن توصیه ها است.

وی با بیان اینکه اگر مردم همراهی کنند بانک ها نیز تعطیل شده و زنجیره ابتلا از این طریق نیز قطع خواهد شد، تصریح کرد: شبکه بانکی آزمون خود را در انجام خدمات غیرحضوری پس داده از این رو لازم است مردم نیز امتحان کرده تا نیازی نباشد از منزل خارج شوند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جا به جایی اسکناس شیوع ویروس را تسهیل می کند، یادآور شد: خوشبختانه تدابیر بانک مرکزی در روزهای اخیر توانسته بسیاری از رفت و آمد های غیر ضرور و جابه جایی اسکناس را کاهش دهد از این رو این موضوع قابل تقدیر است.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا