بانکبانک و بیمه

"جشنواره همراه شهر بانک شهر"

بانک شهر در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از خدمات غیرحضوری و الکترونیکی و جهت حفظ سلامتی مشتریان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام به برگزاری جشنواره همراه شهر کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک شهر، بانک شهر در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از خدمات غیرحضوری و الکترونیکی بانکی در شرایط کنونی و به جهت حفظ سلامتی مشتریان عزیز و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام به برگزاری جشنواره همراه شهر از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۸ ۱۳تا ۳۱خرداد ۱۳۹۹ نموده است. که امکان شرکت تمامی مشتریان فعلی و یا شهروندان گرامی از سراسر کشور در این جشنواره وجود دارد.

شرایط جشنواره:
نصب و فعالسازی نرم افزار همراه شهر ۱۰ امتیاز
(این امتیاز به صورت خودکار به تمام مشتریانی که نرم افزار همراه شهر را در تلفن همراه خود حتی قبل از زمان جشنواره نصب و فعال کرده اند نیز تعلق می گیرد.)
شما می توانید پس از دانلود و نصب نرم افزار از طریق لینک های زیر جهت فعالسازی نرم افزار و دریافت نام کاربری و رمز عبور به شعب بانک شهر مراجعه فرمایید
هر تراکنش در نرم افزار همراه شهر ۳ امتیاز
دقت کنید شما حتی بدون نیاز به نام کاربری و رمز عبور هم می تونید پس از نصب نرم افزار و در صفحه اول قبل از ورود رمز و نام کاربری از خدماتی همچون انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت قبوض یا خرید شارژ و… استفاده کنید. جالبه نه!؟

جوایز جشنواره:
۶جایزه ۵۰۰میلیون ریالی که به شرح زیر به برندگان تعلق می گیرد:
۳جایزه ۵۰۰میلیون ریالی به سه نفر اولی که بیشترین امتیازات را در طول جشنواره کسب کرده اند تعلق می گیرد.
۳جایزه ۵۰۰میلیون ریالی دیگر نیز بین تمامی شرکت کنندگان در جشنواره قرعه کشی می گردد.

شما می توانید هم اکنون با نصب و فعالسازی نرم افزار همراه شهر در این جشنواره شرکت کنید و با فعالسازی آن در شعب بانک شهر و انجام امور بانکی خویش از طریق همراه شهر شانس خود را جهت کسب جوایز جشنواره امتحان کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا