امور زیربناییتعاون و اشتغال

ثبت نام نخستین جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی آغاز شد

ثبت نام نخستین جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، با هدف شناسایی، پرورش و شکوفایی استعدادها و ارزش بخشیدن به دستاوردهای علمی دانش‌آموزان و هدایت به سمت کارآفرینی آغاز شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با هدف شناسایی، پرورش و شکوفایی استعدادها و ارزش بخشیدن به دستاوردهای علمی دانش‌آموزان و هدایت به سمت کارآفرینی ثبت نام نخستین جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی آغاز شد.

تمامی دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه، اولیا دانش آموزان و فرهنگیان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

این جشنواره از سوی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و پژوهشسرای بصیرت ناحیه دو ری واحد دختران برگزار می‌شود.

علاقمندان و واجدان شرایط می‌توانند برای ثبت نام به نشانی http://stideas-src.medu.ir/portal/home.phpمراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر ، سایت آموزشی stideas.ir شبکه‌های اجتماعی @stideasنیز قابل دسترسی است.

به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا و از ایده‌های برتر حمایت می‌شوند. از حامیان این جشنواره می‌توان به بانک ملی ایران، سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی، ستاد توسعه فرهنگ اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری، انجمن اولیا و مربیان، کمیسیون ملی یونسکو ایران اشاره کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا