بورسبورس اوراق

معامله بیش از ۲۲۹۶۸۰ میلیارد ریال اوراق بهادار در بورس

در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۸ اسفند ماه ۹۸، شاخص کل با ۴۱ / ۱ درصد کاهش به رقم ۵۱۲۹۰۱ واحد رسید.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا) به نقل از مدیریت آمار و اطلاعات شرکت بورس، در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۸ اسفند ماه ۹۸،   شاخص کل با ۷۳۱۱ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۵۱۲۹۰۱ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن با ۱۸۹۳ واحد کاهش معادل  ۰۶ / ۱ درصد  به رقم ۱۷۷۰۸۱ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول با ۷۰۹۰ واحد کاهش به رقم ۳۶۲۷۳۱  واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با ۶۹۷۸ واحد کاهش عدد ۱۰۸۸۰۹۴ واحد را تجربه کرد و به این ترتیب شاخص بازار اول  ۹۲ / ۱ درصد کاهش و شاخص بازار دوم با ۶۴ / ۰ درصد کاهش نسبت به هفته قبل همراه شدند.

در هفته پایانی سال ۹۸، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۲۲۹۶۸۰ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۴۱ / ۹ درصد افزایش یافت.

در ضمن تعداد ۲۸۳۴۵ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از ۳ میلیون و ۶۰۲ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب  ۰۱ / ۱۱ درصد افزایش و ۹۸ / ۲۰ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد  ۱۷۱۸ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۷۸۶۰  میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب با ۴۹ / ۱۵  افزایش و ۳۸ / ۱۱  درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، تعداد ۱۰۵ میلیون و ۸۰۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از ۵۴۹۱ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا