بورسپرداخت الکترونیکفرابورس

برگزاری فین‌استارز پلاس ۲۰۲۰ تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد

با توجه به مشخص نبودن زمان برپایی نمایشگاه فاینکس، برگزاری رویداد فین‌استارز پلاس۲۰۲۰ نیز تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه  مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از تعویق برگزاری این نمایشگاه به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داده و اعلام کرده است که تاریخ جدید برگزاری نمایشگاه متعاقبا پس از ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد.

رویداد فین‌استارز به‌عنوان مجموعه رویدادهای تخصصی و فرآیندهای متنوع مربوط به استارت‌آپ‌های فعال در حوزه تکنولوژی مالی (فین‌تک) که هر ساله همزمان با نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود، با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد.

همچنین بخوانید

پیش از این قرار بود سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX2020)، یکم تا چهارم اردیبهشت ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود که با وجود آمادگی ارکان مختلف بازارهای مالی برای حضور در این نمایشگاه، به دلیل شرایط کنونی کشور و اولویت سلامت عمومی مردم، زمان برگزاری آن تا اطلاع ثانوی به آینده موکول شده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا