امور زیربناییراه و ساختمان

آغاز به کار پویش ملی "احسان سلامت" باهدف توزیع اقلام ضدکرونایی در مناطق محروم

پویش ملی "سلامت احسان" به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تأمین اقلام بهداشتی و ضدکرونایی و توزیع در مناطق محروم کشور توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با مشارکت وزارت بهداشت راه‌اندازی شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، پویش ملی "سلامت احسان" با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تأمین اقلام بهداشتی و ضدکرونایی و توزیع آن در مناطق محروم توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با مشارکت وزارت بهداشت راه‌اندازی شد.

 هدف از راه‌اندازی این پویش جدید تأمین اقلام بهداشتی نظیر ماسک، محلول و ژل ضدعفونی کننده و مواد شوینده برای مردم مناطق محروم ، افراد پرخطر و بیماران کرونایی اعلام شده است.

گفتنی است این پویش در بستر سامانه بزرگ ۴۰۳۰ که به منظور اجرای غربالگری ملی و پاسخ به سئوالات تلفنی پزشکی و درمانی ضدکرونایی مردم توسط ستاد اجرایی فرمان امام راه اندازی شده،انجام خواهد شد.

همانند سامانه ۴۰۳۰ ، پویش سلامت احسان نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

علاقمندان برای حضور در این کمپین میتوانند از کلیه خطوط تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری #۳*۴۰۳۰* به این سامانه متصل و درتأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز مشارکت کنند.

گفتنی است ستاد اجرایی فرمان امام برای آغاز به کار این پویش میلغ یک میلیارد تومان سرمایه اولیه به آن اختصاص داده و اعلام کرده به هرمیزانی که مردم درآن مشارکت کنند ، به همان میزان این سرمایه اولیه را افزایش خواهد داد.

 

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا