ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

چگونه استوری‌های اینستاگرام را از حالت بی‌صدا در بیاوریم؟

این گزارش برای آن دسته از کاربرانی که استوری برخی از فالوورهای خود را در اینستاگرام بی صدا (mute) کرده بودند و هم‌اکنون می‌خواهند آن را به حالت قبل و عادی بازگردانند، تهیه شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، اینستاگرام که یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار می‌رود و تاکنون توانسته میزبان بالغ بر یک میلیارد کاربر فعال در جهان باشد، هر از گاهی با ارائه قابلیت های جدید سعی دارد تا نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندانش را به سمت و سوی خود جلب کند.

یکی از این قابلیت های پرطرفدار افزودن استوری به پلتفرم اینستاگرام بود که در ماه اوت سال ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی رخ داد و از همان زمان نیز میلیون‌ها طرفدار را به سمت خود جذب کرد. اما بعد از گذشت چند ماه بسیاری از افراد و کاربران اعلام کردند که به دلایل مختلف تمایل چندانی به مشاهده استوری های برخی از فالوورها و دنبال کنندگان خود در محیط این شبکه اجتماعی ندارند چراکه بر این باورند استوری های به اشتراک گذاشته شده توسط آنها موجب آزردگی خاطر آنها می شود؛ ولی در عین حال نمی خواهند آنها را آنفالو کنند. 

همچنین بخوانید

بعد از آن اینستاگرام قابلیت جدیدی را به منظور ارائه یک راهکار کاربردی برای این دسته از کاربران ارائه کرد تا کاربران بدون نیاز به آنفالو کردن، استوری منتشر شده توسط برخی از فالوور های خود را در بالای صفحه حساب کاربری خود مشاهده نکنند و به اصطلاح آن را در حالت بیصدا (mute) قرار دهند. بدین ترتیب کاربران به سادگی بدون آنکه کسی متوجه شود، استوری های منتشر شده توسط برخی از افراد را دیگر در بالای صفحه خود نمی بینند. 

اما حالا گزارشی که در سایت بیزینس اینسایدر آمده است، نشان می دهد در صورتی که شما از بی‌صدا و غیرفعال کردن استوری های برخی از فالوور های خود پشیمان شده اید و می خواهید آن را به حالت عادی و نرمال بازگردانید، می توانید به سادگی با انجام مراحل زیر از این پس استوری آنها را همچون سایر افراد و فالوور های خود در بالای صفحه اصلی اینستاگرام مشاهده کنید.

۱. اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید.

۲. به صفحه اصلی (news feed) اینستاگرام رفته و در بالای صفحه در قسمت استوری های منتشر شده، به سمت راست رفته تا اینکه آخرین استوری ها را مشاهده کنید.

۳. در  اینجا آخرین استوری ها، همان استوری هایی هستند که شما آنها را قبلا بی صدا و غیرفعال (mute) کرده بودید. آنها هم اکنون به صورت کم رنگ و غیرفعال نمایش داده می شوند. 

۴. حالا با نگه داشتن انگشت خود بر روی آن استوری های کم رنگ، گزینه unmute story را ضربه زده و انتخاب کنید. 

۵. از این پس استوری این افراد برای شما در بالای صفحه اصلی همچون سایر کاربران نمایش داده خواهد شد و شما قادر خواهید بود به مشاهده استوری های به اشتراک گذاشته توسط آنها بپردازید. 

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا