بانکبانک و بیمه

لیزینگ توسعه پارسه مجوز دار شد


شرکت واسپاری توسعه پارسه ( سهامی خاص) مطابق با دستورالعمل جدید تاسیس شرکت های لیزینگ و با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا به شماره ۹۶۱۰۸ تاسیس گردید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)،شرکت واسپاری توسعه پارسه با ارائه خدمات نوین مالی و اعتباری، با به کارگیری فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی و نیز تکیه بر سرمایه انسانی با تجربه ، متخصص، خلاق و کارآمد وارد عرصه صنعت لیزینگ کشور گردید تا حضوری موثر و ممتاز در این عرصه داشته باشد.
عباس صالحی فرد مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت واسپاری توسعه پارسه با توجه به اهداف و چشم انداز شرکت و همچنین بازار صنعت لیزینگ بیان نمود: شرکت واسپاری توسعه پارسه در سال اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال، با رویکردی علمی و به پشتوانه تجربه های همکاران و مدیران و مجموعه های وابسته می تواند برای تداوم و اعتلای فعالیت های خود با بررسی بازار و نیاز مشتریان خدمات و محصول مناسب تهیه و عرضه نموده و در جهت ارائه خدمات نوین و متنوع در این صنعت گامی موثر بردارد.
وی افزود: این شرکت به ارائه انواع خدمات و تامین مالی در زمینه املاک و مستغلات، تجهیزات پزشکی، خودرو سواری و کار، رایانه و کالای دیجیتال، ماشین آلات صنعتی و … در چهارچوب قوانین و مقررات جاری و تحت نظر بانک مرکزی می باشد.

 

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا