امور زیربناییتعاون و اشتغال

آموزش‌های الکترونیکی نوین برای ارتقای مهارت جوانان

​رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و معاون وزیر کار، توسعه نظام آموزش مهارت های فنی از طریق فضای مجازی و آموزش الکترونیک را از جمله برنامه‌های این سازمان اعلام کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، محمدامین سازگار نژاد، در مراسم رونمایی از طرح های نوین آموزش و دستاوردهای سازمان فنی و حرفه ای که با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: دوره های نوین آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای یکی از اتفاقات مهم در عرصه مهارت آموزی است که با تکیه بر مهارت‌های جدید شروع می‌شود.

وی افزود: امروز تمام کسانی که دانش و مهارت دارند و می توانند در عرصه آموزش مهارتی تجربیات خود را عرضه کنند با کسانی که خواهان آموزش هستند در یک تعامل فعال قرار می گیرند.

معاون وزیر کار با اشاره به رونمایی از طرح‌های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تاکید کرد: امروز با رونمایی از این طرح‌ها با حمایت وزیر کار شاهد یک اتفاق بزرگ در عرصه ملی برای ارتقای فرهنگ مهارت هستیم.

سازگارنژاد افزود: با توجه به تاکیدات وزیر کار به آموزش های مهارتی در سازمان فنی و حرفه‌ای این موضوع مورد تاکید سازمان است و همه مدیران در این زمینه باید تلاش کنند.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با اعلام اینکه ۱۱۲ مرکز شبانه روزی فنی و حرفه ای در مناطق دور افتاده آغاز به کار کرده است، تصریح کرد: با سازمان بازنشستگی نیز توافقات خوبی برای آموزش بازنشستگان و خانواده های آنها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این آموزش ها نقطه آغاز راه است و نقطه بلوغ نیست، گفت: امیدوارم بتوانیم مهارت آموزی را به مراحل توسعه یافته تری برسانیم.

منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا