ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

رشد چشمگیر کاربران شبکه‌ اجتماعی تیک‌تاک در سال‌های اخیر

داده‌های منتشر شده توسط کارشناسان شرکت تحقیقاتی سنسور تاور نشان دهنده یک رشد چشمگیر در استقبال کاربران از اپلیکیشن تیک تاک در سال‌های اخیر است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اپلیکیشن تیک تاک (Tik Tok) که در سال های اخیر محبوبیت و شهرت بسیار زیادی در میان کاربران به خصوص رده های سنی نوجوانان و جوانان پیدا کرده است، یک پلتفرم ویدئو محور است که به کاربران اجازه می‌دهد علاوه بر تماشای ویدیو های کوتاه جذاب، در صورت تمایل خود نیز به ساخت و تولید محتوای ویدیویی بپردازند.

حالا کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی سنسور تاور با بررسی آمار و داده های مربوط به تعداد دفعات دانلود و نصب این اپلیکیشن در پلتفرم های اندروید و آی او اس، از رشد بی‌سابقه و چشمگیر استقبال کاربران از این پلتفرم خبر داده و سخن گفته اند.

همچنین بخوانید

طبق نمودار منتشر شده از سوی این کارشناسان که در وب سایت رسمی sensor tower نیز آمده است، تعداد دفعات دانلود این اپلیکیشن که توسط یک شرکت چینی توسعه داده شده است، در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی ۲۱.۳ میلیون بار بوده که به ترتیب با گذشت زمان یک روند صعودی را تجربه کرده به گونه ای که در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ میلادی این رقم تا ۲۱۹ میلیون بار دانلود افزایش یافته است.

در این میان می توان گفت این اپلیکیشن تنها در سه ماهه دوم سال گذشته میلادی با اندکی کاهش در تعداد دفعات دانلود مواجه بوده و در تمامی فصول سال های اخیر روندی رو به رشد را تجربه کرده است.

این کارشناسان همچنین خاطرنشان کرده اند که تنها دانلودهای صورت گرفته بر روی پلتفرم فروشگاههای اپ استور اپل و گوگل پلی استور را در تحلیل و بررسی های خود محاسبه کرده اند و در صورتی که کاربران از درگاههای اندرویدی غیر از پلی استور آن را دریافت کرده باشند، دانلود آنها به حساب آورده نشده است. 

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا