بانکبانک و بیمه

۱۰ درصد از پول مشتریان در کاسپین می‌ماند


دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: از اول خرداد امسال تاکنون طلب بیش از ۲ هزار سپرده گذار موسسه مالی و اعتباری کاسپین در این استان پرداخت شده است.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)،حجت الاسلام علی موحدی راد اظهار داشت: ۱۴۰ میلیارد ریال در این مدت به سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین در استان پرداخت شده است. 

وی افزود: بر اساس دستور بانک مرکزی تاکنون برگشت سپرده های مشتریان موسسه مالی و اعتباری کاسپین در چند مرحله انجام شده است.
وی ادامه داد: در مرحله نخست سپرده مشتریانی با موجودی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال، در مرحله دوم مشتریانی با موجودی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و هم اکنون نیز به مشتریانی با موجودی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال در حال برگشت است. 
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان به ایرنا افزود: همچنین براساس دستور بانک مرکزی ۱۰ درصد از پول مشتریان در موسسه کاسپین باقی می ماند تا این افراد مشتری این موسسه به حساب آیند.
موحدی راد تصریح کرد: الان روزانه ۱۵ میلیارد ریال پول برای پرداخت به مشتریان موسسه مالی و اعتباری کاسپین در اختیار شعبه مرکزی و شهید قلنبر این موسسه در زاهدان قرار می گیرد. 
وی خاطرنشان کرد: تاکنون نشست های متعددی با استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار زاهدان در رابطه با موسسه مالی و اعتباری کاسپین برگزار شده است. 
وی بیان کرد: نماینده دادستان در موسسه مالی و اعتباری کاسپین حضور دارد و شکایات مردم را در این رابطه دریافت می کند. 
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: بین ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر از مردم سیستان و بلوچستان در موسسه مالی و اعتباری کاسپین سپرده دارند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا