بورسبورس اوراق

مروری بر عملکرد فروردین ماه "وسبحان"

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۴۷ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال به یک هزار و ۸۶۴ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری سبحان با سرمایه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۵۷۴ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک هزار و ۸۱۶ میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۷۳ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال به یک هزار و ۶۴۸ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سبحان نیز با افزایش ۴۷ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال معادل یک هزار و ۸۶۴ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال محاسبه شد.

وسبحان” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۸ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال به مبلغ ۱۲۳ میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۶۵ میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۳۲ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا