بورسبورس اوراق

پوشش سود ۲۳۲۸ریالی سود "ساوه" برای هر سهم

شرکت سیمان ساوه در صورت های مالی ۱۲ماهه خود اعلام کرد که به ازای هرسهم ۲هزار و ۳۲۸ ریال سود پوشش داده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از(سنا)، شرکت سیمان ساوه در صورت های مالی منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸، اعلام کرد که سود عملیاتی یکساله شرکت با رشد ۱۲۳درصدی نسبت به سال مالی گذشته به رقم یک هزار و ۷۲۲میلیارد ریال و سود خالص آن با رشد ۱۱۶درصدی به یک هزار و ۵۱۳میلیارد ریال بالغ شد.

این شرکت سود محقق شده هرسهم را ۲هزار و ۳۲۸ریال اعلام کرد که نسبت به سود محقق شده یک هزارو ۷۶ریالی سال گذشته با رشد ۱۱۶درصدی همراه شده است. علاوه بر این سود انباشته این شرکت با رشد ۴۴۲ درصدی به مبلغ یک هزار و ۶۴۵میلیارد ریال رسید.

“ساوه” در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد با توجه به میزان تولید و فروش مطلوب شرکت در سال مورد گزارش که موجب سود آوری شده است، بهبود مستمر فرآیند تولید و فروش از برنامه های آتی شرکت خواهد بود.

در برآورد این شرکت از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه ، نرخ فروش محصولات در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۹ با ۲۵ درصد افزایش نسبت به آخرین نرخ سال ۱۳۹۸ پیش بینی و منظور شده است. همچنین نرخ خرید مواد اولیه نیز با افزایش ۳۰درصدی نسبت به آخرین نرخ سال ۱۳۹۸ محاسبه شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا