صنعت، معدن، تجارت

آغاز فروش مستقیم ماسک سه‌لایه با نرخ مصوب در ایستگاههای مترو

مشاور قائم‌مقام وزیر صنعت، از آغاز فروش مستقیم ماسک‌های سه‌لایه و پنج‌لایه با نرخ مصوب در ۲۳ ایستگاه مترو خبر داد و گفت: به مرور تعداد این مراکز فروش در مترو، به ۱۱۰ ایستگاه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، جمشید گلپور از تجهیز ایستگاههای مترو به مراکز فروش ماسک طبی سه‌لایه و پنج‌لایه خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته میان وزارت صنعت، معدن و تجارت با شرکت مترو تهران، از امروز کار تجهیز حدود ۱۱۰ ایستگاه مترو برای فروش مستقیم ماسک‎های سه‌لایه و پنج‌لایه آغاز شده است.

مشاور قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: بر این اساس در مجموع طی روزهای آینده، ۱۱۰ ایستگاه مترو به مراکز فروش ماسک تبدیل خواهند شد که ماسک‌های سه لایه و پنج لایه را با نرخ مصوب دو هزار تومان به فروش خواهند رساند.

وی تصریح کرد: تامین این ماسک‌ها از محل تولید ۵۰ واحد تولیدی- صنفی و صنعتی صورت خواهد گرفت و محل توزیع آنها، از سوی شرکت مترو تهران تامین خواهد شد.

به گفته گلپور، امروز در مجموع ۲۳ ایستگاه مترو برای فروش ماسک‌های سه‌لایه و پنج لایه تجهیز شده‌اند و به مرور تعداد ایستگاههای مترو به ۱۱۰ ایستگاه خواهد رسید.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای استقرار واحدهای فروش ماسک در ایستگاهای اتوبوسرانی خبر داد و گفت: این ایستگاهها نیز به زودی تحت پوشش فروش مستقیم ماسک به قیمت مصوب قرار خواهند گرفت.

گفتنی است از ابتدای شیوع ویروس کرونا، وزارت صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی و بسیج کلیه امکانات در اختیار واحدهای صنفی و صنعتی، اقدام به تولید گسترده ماسک‌های طبی سه‌لایه، پنج لایه و N۹۵ نموده تا علاوه بر واردات محموله‌های وارداتی ماسک N۹۵ برای تامین نیاز کادر درمان، از ظرفیت تولید داخلی نیز به بهترین شکل بهره برداری صورت گیرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا