صنعت، معدن، تجارت

کارگروه حل مشکلات ارزی صادرکنندگان تشکیل می‌شود

رئیس کمیسیون صادرات اتاق ایران گفت: بر اساس چالش‌های مطرح شده از سوی صادرکنندگان در مورد دستورالعمل بازگشت ارز صادرات سال‌های ۹۸ و ۹۹ مقرر شد تا کارگروه حل مشکلات ارزی صادرکنندگان تشکیل شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از کنفدراسیون صادرات ایران، جمشید نفر با اشاره به جلسه امروز کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران با حضور رئیس اداره صادرات بانک مرکزی به منظور بررسی چالش‌های پیش روی صادرکنندگان در رفع تعهد ارزی سال‌های ۹۸ و ۹۹ گفت: بر اساس چالش‌های مطرح شده از سوی صادرکنندگان در مورد رفع تعهد ارزی و دستورالعمل بازگشت ارز صادرات سال‌های ۹۸ و ۹۹، مقرر شد تا کارگروه حل مشکلات ارزی صادرکنندگان با محوریت کنفدراسیون صادرات و حضور پررنگ بانک مرکزی تشکیل شود.

وی افزود: این کارگروه با حضور نمایندگان بخش‌خصوصی و رئیس اداره صادرات بانک مرکزی، قرار است به زودی جلسات منظمی را برای حل مشکلات بازگشت ارز صادرکنندگان برگزار نماید.

رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: همانطور که به ابتکار قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، کارگروهی به منظور حل مشکلات پیش روی صادرکنندگان به صورت منظم و هفتگی تشکیل جلسه داده و آثار و نتایج خوبی هم به جای گذاشته است، کارگروه رفع مشکلات ارزی صادرکنندگان با حضور رئیس اداره صادرات بانک مرکزی هم قرار است جلسات منظمی در این رابطه برگزار نماید.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا