بانکبانک و بیمه

کارتخوان همراه عرضه شد+عکس


شرکت سوئدی ترمینال پرداختی را طراحی کرده که به افراد این امکان را می دهد تا با استفاده از آیپد و گوشی موبایل هوشمند خود کارتهای پرداخت را بخوانند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، شرکت سوئدی ایزه تل در کپنهاک آلمان در مقایسه با دیگر شرکتها پر سرعت ترین رشد را دارد. این شرکت این شرکت روزانه ۱۰۰۰ قرارداد کاری جدید امضا می کند و به سرعت در انگلستان در حال رشد است. مدیر عامل شرکت، جاکوب دجیر در کنفرانس مانی ۲۰۲۰ که در هفته پیش برگزار شد به خبرگزاری بیزینس اینسایدر گفت ما منتظر پیشرفت و رشد و چشمگیری در انگلستان هستیم. انگلستان بزرگترین بازار هدف ماست.

ایزه تل، ترمینال پرداختی را طراحی کرده که به افراد این امکان را می دهد تا با استفاده از آیپد و گوشی موبایل هوشمند خود کارتهای پرداخت را بخوانند. این شرکت در ۱۲ بازار جهانی فعالیت دارد.
مدیر عامل ایزه تل در اینباره گفت: اگر شما به دنبال دانستن میزان رشد ما هستید، باید بگویم ما روزانه با ۱۰۰۰ کسب و کار مختلف قرارداد منعقد می کنیم. این برای یک شرکت B2B بسیار مهم است به خصوص با توجه به محدودیت هایی که توسط دولت برای ما قرار داده شده است، محدودیت هایی که در دستورالعمل های ضد پول شویی و غیره وجود دارد. شرکت ایزه تل، در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و تنها ۵۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد این شرکت آماده جذب سرمایه گذاران در زمینه آموزش ماشین است.
وی ادامه داد: از روز اول تمرکز اصلی ما در زمینه یادگیری ماشین و هوش مصنوعی بود، که منجر به جذب نظر تجار در بازارهای مختلف که مایل به استفاده از محصول ما هستند شد. ما بیش از ۷ سال است که در حال ریسک کردن بر روی این پلتفرم بوده ایم. این کاری نیست که به سادگی انجام شود بلکه باید دائما با آن درگیر باشید. جک دورسی، یکی از موسسین شرکت توییتر و ترمینال پرداخت رقیب نیز نقطه نظر مشابهی در مورد استفاده از هوش مصنوعی در این کنفرانس داشت. ۹۵ درصد از مشاغل انگلستان تحت پوشش شرکت ما قرار دارند بنابر این رقابت با شرکت ما برای رقبا بسیار مشکل است.
 
به نوشته بانکداری الکترونیک، با این حال دجیر نگران برکسیت است. او گفت ما به اندازه مردم بریتانیا نگران برکسیت هستیم. مشکل این است که پیامدهای ناشی از برکسیت در حال افزایش است و هیچ کس به درستی نمی داند که پیامد های آن برای بازار مالی چیست. اگر میزان آسیب ها را ندانیم نمی توانیم کاری برای حل آن انجام دهیم زیرا این موضوع فراتر از دانش ماست. اولویت بزرگ ایزه تل در حال حاضر رشد و پیشرفت شرکت، هم در بازار موجود و هم در بازارهای آینده  است. سوال این است که در حقیقت چه زمان این اتفاق می افتد، امسال یا سال آینده. منطقی ترین مکان بعدی، جایی در اروپا است که ما بتوانیم از لحاظ قانونی فعالیت بهتر و آسان تری داشته باشیم.
منبع Business Insider UK

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا