بورسبورس اوراق

رشد ۲۳ هزار واحدی شاخص

شاخص بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۲۲ هزار و ۹۰۲ واحدی به ۹۷۹ هزار و ۱۰۳ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از(سنا)، شاخص‌های بورس امروز هم حداقل رشد ۴.۵ درصدی را تجربه کردند ؛ به نحوی که در پایان داد و ستدها  ۱۰ هزار و ۸۷ میلیارد برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۴۳ هزار و ۳۳۴ میلیارد ریال در یک میلیون و ۶۲۳ هزار نوبت معاملاتی در بورس معامله شد.

نگاهی به آمارهای معاملاتی نشان می دهد،  شاخص کل با ۲۲۹۰۲ واحد رشد به ۹۷۹ هزار و ۱۰۳ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی – ارزشی» با ۶۰۹۲ واحد افزایش به ۲۶۰ هزار و ۴۵۹ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۲۰۵۸ واحد افزایش به ۳۱۲ هزار و ۷۶ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۱۳۶۶ واحد افزایش به ۲۰۷ هزار و ۱۷۱ واحد، شاخص آزاد شناور با ۲۷۱۲۷ واحد افزایش به یک هزار و ۲۳۴ واحد، شاخص بازار اول با ۱۹۸۱۱ واحد افزایش به ۶۹۸ هزار ۵۱۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۳۶۳۵ واحد رشد به ۲ هزار و ۵۳ واحد رسید.

امروز ۷ نماد « فارس با ۶۱۲۹ واحد، فولاد با ۲۶۵۵ واحد، فملی با ۱۷۳۶ واحد شپنا با ۱۱۷۰ واحد، کگل با ۱۱۳۷ واحد، وبملت با ۱۰۵۵ واحد و کچاد با ۱۰۵۵ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

نمادهای «شپنا، وتوصا، وپارس، البرز، فارس، بموتو و چدن» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «فاذر، دشیمی، فسازان، کسعدی، کسرام، دتماد و آپ» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام  به ثبت رساندند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا