صنعت، معدن، تجارت

۷۱۰ واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت وام رونق تولیدمعرفی شدند

سمنان – سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال ۹۸ و در قالب تسهیلات رونق تولید ۷۰۹ واحد تولیدی در بخش‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و دامداری به بانک‌ها معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علی تشنه در صبح پنج شنبه در جلسه بررسی پرداخت تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ به میزبانی استانداری سمنان ضمن اشاره به عملکرد کارگروه رونق تولید استان در سال قبل، بیان کرد: ۲۳۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی بالغ بر یک هزار و ۴۶ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید سال ۹۸ دریافت کرده‌اند.

وی افزود: از بین این واحدهای تولیدی ۱۲۲ واحد به ارزش یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به بخش صنعت و ۱۱۰ واحد به ارزش ۳۶ میلیارد تومان به بخش کشاورزی ارتباط دارد.

عقد قرار داد ۳۸۲ پرونده در بانک‌ها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان درباره تفکیک میزان وام‌های رونق و رفع موانع تولید و تبصره ۱۸ اشتغال و تولید، تاکید کرد: تاکنون ۳۳۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۶۸ واحد تولیدی استان در قالب بند الف تبصره ۱۸ و برنامه تولید و اشتغال پرداخت شده است.

تشنه دل بیان کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید سال گذشته نیز، ۷۰۹ واحد تولیدی تاکنون به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند تا تسهیلات به ارزش دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان را دریافت کنند.

وی افزود: از این تعداد، ۳۸۲ پرونده برای عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا