ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تجهیز صنعت مخابراتی با رادیو و آنتن‌های مایکروویو محققان کشور

ساخت و تولید محصولات ارتباطی پایه و سیستمی مایکروویو با قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی از دستاوردهای یکی از شرکت‌های دانش بنیان است که در حال حاضر در صنعت مخابراتی کشور مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، پرستو محبی‌نژاد، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان تمرکز فعالیت‌های این شرکت را ساخت و تولید محصولات ارتباطی پایه و سیستمی مایکروویو در صنعت مخابراتی با قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی دانست و گفت: بومی‌سازی رادیو و آنتن‌های مایکروویو در فرکانس‌های مختلف از جمله دستاوردهای دانش بنیان ما به شمار می‌رود و توانستیم در این حوزه تا حد زیادی نیاز کشور را رفع کنیم.

وی درباره تولیدات این شرکت‌، گفت: ارائه سیستم‌های دسترسیWLL  و آنتن‌های مختلف شبکه تلفن سیار از جمله آنتن indoor ، xpole ، single و آنتن‌های مایکروویو در فرکانس‌های مختلف به شبکه مخابراتی کشور از جمله خدمات ما است.

محبی نژاد تولید رادیوهای دیجیتال کم ظرفیت در باند ۹۰۰ مگا هرتز با ظرفیت‌های۲ ، ۱۲ ، ۲۴ و۳۰ کانال و رادیوهای پرظرفیت ۸mb/sec  در باند ۸GHZ و رادیوهای مایکرویو دیجیتال با ظرفیت ۱۶E1 در فرکانس‌های ۴.۴ ، ,۷,۸۱۵ ، ۱۸ و ۲۳ گیگاهرتز را از دیگر محصولات این شرکت دانست.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا