بانکبانک و بیمه

خودکفایی در اشتغال بیش از ۳۶ هزار نفر با تسهیلات بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در سال گذشته بیش از ۳۶ هزار و هفتصد فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت کار پرداخت کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به منظور حمایت و توان بخشی اقشار ضعیف و گروه های هدف سازمان های حمایتی، ۳۶ هزار و ۷۲۷ فقره تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت کرده است که تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی بانک ملی ایران بالغ بر ۲۴ هزار و ۸۸ فقره به ارزش نه هزار و ۱۲۰ میلیارد و ۳۷۸ میلیون ریال و تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی بالغ بر هفت هزار و ۲۱ فقره به ارزش دو هزار و ۱۳۱ میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال بوده است.

همچنین این بانک، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، ۲۸۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال از این تسهیلات به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۱۳۳ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است. طی این مدت ۲۰۷ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال نیز تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بنیاد شهید تخصیص داده شده است.

پرداخت دو هزار و ۴۲۵ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش ۲۸۱ میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار بوده است.

بانک ملی ایران در سال ۹۷ نیز با رویکرد حمایت از بازار اشتغال ۴۱ هزار و ۲۳۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر ۲۴ هزار و ۹۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی تخصیص داده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا