انرژی

قرارداد نفتی توتال در فراکسیون نمایندگان ولایی بررسی می‌شود

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت که این فراکسیون قرارداد نفتی ایران و توتال را با حضور کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار خواهد داد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: در این جلسه در مورد قرارداد نفتی ایران و توتال بحث و بررسی صورت گرفت و قرار شد این موضوع با حضور کارشناسان مربوطه و برای روشنگری نمایندگان در مجمع عمومی مورد بررسی قرار گیرد چون برخی معتقدند از زمان مصدق تاکنون چنین قراردادی با کشور خارجی بسته نشده است.

وی بررسی معاهده تاریخ را از دیگر موارد این جلسه عنوان و اظهار کرد: انتقادات جدی به معاهده تاریخ مطرح شده که شورای نگهبان نیز این لایحه را رد کرده است. قرار شد در جلسه دیگر پیرامون این معاهده بحث و گفت‌وگو انجام شود.

همچنین بخوانید

نقوی حسینی همچنین گفت که مجمع عمومی این فراکسیون صبح سه‌شنبه هفته جاری و قبل از برگزاری جلسه علنی با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در پایان گفت: در این جلسه بر لزوم ادامه کار فراکسیون با تمام قوت تاکید شد؛ حتی بنا شد درباره نام فراکسیون نیز صحبت شود. این فراکسیون از این به بعد محکم و قاطع کارش را ادامه می‌دهد و عضوگیری بیشتری می کند. حدس می‌زنیم که جزو فراکسیون اکثریت مجلس شویم. در همین رابطه نیز جلسه شورای مرکزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا