بانکبانک و بیمه

پرداخت بیش از ١٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بانک صادرات

حمایت بانک صادرات ایران از تامین و بهسازی مسکن شهری و روستایی اقشار آسیب‌پذیر طی سال ٩٨ با پرداخت بالغ بر ١٠ هزار میلیارد ریال ادامه یافت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف حمایت از تامین، بازسازی و بهسازی مسکن روستایی و شهری در مناطق مختلف کشور، طی سال ٩٨ با اعطای ١١ هزار و ٨۶٠ فقره، بالغ بر ١٠ هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای تسهیلات مسکن خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، احداث حمام روستایی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری پرداخت کرده است.

این بانک در سال گذشته ١١ هزار و ۴٣٢ فقره وام اقشار ویژه به ارزش بیش از هشت هزار و ٩٧٩ میلیارد ریال برای خرید مسکن اقشار ویژه (خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران) برای حمایت از این بخش از جامعه اختصاص داد.

بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در اقصی نقاط کشور نیز مورد توجه بانک صادرات ایران بوده به نحوی که در سال ٩٨ بالغ بر هزار و ۵۵۶ میلیارد ریال وام حمایتی به شش هزار و ٧۵۶ نفر در روستاهای محروم کشور توسط این بانک پرداخت شده است.

در سال گذشته همچنین برای احداث ٣٧٢  باب حمام روستایی و نوسازی بافت فرسوده بالغ بر ٣١ میلیارد ریال توسط بانک صادرات ایران پرداخت شد.

این بانک در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و ارتقای زیرساخت‌های اقتصادی در اقصی نقاط کشور، طی سال ٩٨، سهم قابل توجهی در بهبود سطح معیشت مردم این مناطق داشته به نحوی که در این سال ٢٠۶ هزار و ٨٠ فقره وام  به ارزش بالغ بر ٢١۶ هزار و ۴٠٩ میلیارد ریال توسط بانک صادرات ایران به این امر اختصاص یافت.

اعطای وام‌ قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، حمایت از بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط، کمک به راه‌اندازی مشاغل خانگی، وام مسکن اقشار ویژه، احداث حمام روستایی، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و بافت فرسوده و پرداخت وام به آسیب‌دیدگان حوادث غیرمترقبه از جمله سیل با نرخ‌های ترجیحی و همچنین وام‌های ضروری و وام زندانیان نیازمند از مهمترین موارد تخصیص این تسهیلات در سال ٩٨ است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا