امور زیربناییراه و ساختمان

ریاست بانک مرکزی را نمی‌پذیرم/ مشکل قطعات برای هواپیماهای جدید نداریم/ ریاست «شرف بافی» در هما قطعی نیست

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اگر پیشنهاد ریاست بانک مرکزی را بدهند، قبول نمی کنم، گفت: برای هیچ یک از هواپیماهای جدید مشکل قطعات نداریم و برخی رسانه ها درباره توقف پرواز یکی از ای. تی آرها اغراق کردند.

همچنین بخوانید

اصغر فخریه کاشان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره احتمال حضور وی در کابینه دولت دوازدهم و ریاست وی بر بانک مرکزی تاکید کرد: پیشنهادی به بنده برای ریاست بانک مرکزی نشده است و اگر هم داده شود این پست را قبول نمی کنم چرا که معتقدم باید از نیروهای جوان استفاده کرد. باید این پست‌ها و مدیریت‌ها را به جوان‌ها سپرد.

وی همچنین با اشاره به انتشار برخی از اخبار درباره دلایل توقف پرواز یکی از هواپیماهای ای.تی. آر اظهار داشت: برخی از رسانه ها در انتشار اخبار در این باره اغراق کرده اند. هر هواپیمایی نیاز به چک و بررسی های مقطعی دارد و این به معنای معیوب بودن قطعه ای از این هواپیما نیست.

فخریه کاشان افزود: در حال حاضر این هواپیما هیچ مشکلی ندارد و در برنامه پروازی شرکت ایران ایر قرار گرفته است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه برای تمام ۷ هواپیمای جدید ایرباس و ای.تی.آر قطعات اولیه وارد شده است اما تعویض یا جایگزینی برخی از  قطعات طبیعی است، گفت: در قرارداد ایران ایر با سه شرکت بویینگ، ایرباس و ای.تی.آر موضوع پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری آمده است و این سه شرکت متعهد هستند که تمام قطعات پشتیبانی را به ایران ایر ارائه دهند.    

وی همچنین درباره تغییر مدیریت شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) اظهار داشت: خانم شرف بافی یک کاندیدا برای پست مدیریت شرکت هواپیمایی ایران ایر هستند اما انتخاب وی هنوز قطعی و نهایی نشده است.

منبع:ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا