صنعت، معدن، تجارت

ابلاغ دستورالعمل بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به جامعه صنفی

دبیر هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی: جامعه خدوم اصناف همیشه پیشتاز در صحنه‌های مهم انقلاب بوده و وظیفه دولت ارج نهادن به زحمات این قشر تاثیرگذار در کشور است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از صدا و سیما، جمشید گلپور، دبیر هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور با اشاره به تاکید سرپرست وزارت صمت، مبنی بر تکریم جامعه بزرگ صنفی کشور، گفت: جامعه خدوم اصناف همیشه پیشتاز در صحنه‌های مهم انقلاب بوده و وظیفه دولت ارج نهادن به زحمات این قشر تاثیرگذار در کشور است.

وی از ابلاغ دستورالعمل بهبود فرایند خدمت رسانی مطلوب به اصناف کشور خبر داد و افزود: به منظور تسریع در روند رسیدگی به شکایات، شفافیت و صرفه جویی در هزینه‌های شاکی و متشاکی، طی ابلاغی به سازمان‌های صمت سراسر کشور، مقرر شد، همه شکایات رسیده از عملکرد کمیسیون‌های نظارت، هیئت‌های اجرایی انتخابات و تشکل‌های صنفی، از طریق سامانه ایرانیان اصناف مورد بررسی قرار گیرد.

دبیر هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور، ملاک ارزیابی عملکرد سازمان‌های صنفی را سامانه مذکور عنوان کرد و افزود: شاکی با ثبت شکایت در سامانه www.iranianasnaf.ir و اخذ کد رهگیری همه مراحل شکایت را رصد می‌کند و مسئولیت نظارت بر فرایند رسیدگی به شکایات بر عهده رئیس کمیسیون نظارت شهرستان و نهایتا مرکز استان است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد، دبیرخانه هیئت عالی نظارت در تلاش است با تقویت، ایجاد و اصلاح زیرساخت‌های الکترونیک، در تسهیل امور اصناف کشور اقداماتی در خور شأن این جامعه بزرگ بردارد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا