خودروصنعت، معدن، تجارت

پذیرش خودروی بدون پلاک ممنوع شد

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پارکینگ‌ها ملزم خواهند شد و نظارت هم خواهد شد که از پذیرش هر نوع خودروی بدون پلاک خودداری کنند و در صورت مشاهده خلاف این موضوع، مالکان پارکینگ باید جوابگو باشند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، سیدیاسر رایگانی ظهر امروز در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدار سازمان تعزیرات حکومتی به مالکان پارکینگ در پذیرش خودروهای بدون پلاک اظهار داشت: روز گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان تعزیزات حکومتی کشور، رئیس سازمان حمایت و پلیس راهور تشکیل شد، در این جلسه یک مصوبه و توافق‌نامه با سه محور امضا شد نخست اینکه پارکینگ‌ها ملزم خواهند شد و نظارت هم خواهد شد که از پذیرش هر نوع خودروی بدون پلاک خودداری کنند و این مسئله در گشت‌های مشترک ما نیز لحاظ می‌شود.

وی افزود: به مالکان پارکینگ‌ها هشدار می‌دهیم که در صورت مشاهده خلاف این موضوع، مالکان پارکینگ باید جوابگو باشند، از دیگر مصوبات این جلسه اینکه خودروسازان به هیچ عنوان  تحت هیچ شرایطی حق خروج خودروی بدون پلاک از انبارهای خود را نخواهند داشت و بازرسی‌هایی که براساس شناسایی‌های اطلاعات‌محور است با محوریت این سه دستگاه انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: همچنین استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه قضایی و دادستان دستگاه قضایی باید بیشتر شود که التهاب موجود در بازار خودرو و دلال‌های کذاب که در این حوزه وجود دارند کاسته شود چراکه فشار آن بیشتر برای مردم و مصرف‌کننده است.

رایگانی بیان کرد: هشدار ما همچنان به مالکان پارکنیگ است که از ورود خودروی بدون پلاک جلوگیری کنند و به هیچ عنوان پذیرا نباشند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا