بانک و بیمهبیمه

تداوم حضور بیمه آسیا در مناطق آزاد

شعبه بیمه آسیا در منطقه آزاد ماکو، با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران ،سرپرست منطقه سه، روسای شعب استان های آذربایجان غربی و شرقی بیمه آسیا ،فرماندار شهرستان ماکو و سایر مقامات محلی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل در آیین افتتاح شعبه بیمه آسیا در ماکو با ابراز خرسندی از افتتاح شعبه ماکو در این منطقه آزاد، بر تداوم گسترش خدمات در مناطق اقتصادی در سال “جهش تولید” تاکید کرد.

 مدیرعامل بیمه آسیا گزارشی از عملکرد بی نظیر بیمه آسیا در سال ۱۳۹۸ ارائه داد و گفت: افزایش پرتفوی تا ۶۰ هزار میلیارد ریال و کاهش چشمگیر نسبت خسارت در بیمه آسیا، توانمندی این شرکت در ریسک سنجی صحیح و اصلاح ترکیب پرتفوی است.

 مسعود بادین، مناطق آزاد اقتصادی را یکی از ظرفیت های بالقوه در افزایش بهره وری اقتصادی کشور توصیف کرد که صنعت بیمه می تواند با حضور پررنگ خود در این مناطق نقطه اتکای مطمئنی برای فعالیت تجاری و صنعتی باشد.

 نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا، افتتاح شعبه بیمه آسیا در ماکو را همسو با استراتژی این شرکت در راستای ارائه خدمات تاثیرگذار در فعالیت های اقتصادی و صنعتی در اقصا نقاط کشور توصیف کرد.

 رییس شعب استان آذربایجان غربی بیمه آسیا نیز در این مراسم، ضمن ارائه گزارشی از روند افتتاح شعبه بیمه آسیا در ماکو، ارائه خدمات بیمه ای در این منطقه را با توجه با ظرفیت و پتانسیل بالای بیمه ای آن بسیار مهم دانست.

 حسین عباسی، فرماندار شهرستان ماکو نیز در این مراسم در سخنانی با تقدیر و قدردانی از مسئولان بیمه آسیا در خصوص  افتتاح شعبه بیمه آسیا در منطقه آزاد ماکو  و با اشاره به  ظرفیت بالفعل بیمه ای این منطقه ، بر لزوم  ارائه خدمات شایسته بیمه ای به مردم و تکریم بیمه گذاران تأکید کرد.

 گفتنی است، منطقه آزاد تجاری–صنعتی ماکو به عنوان هفتمین منطقه آزاد تجاری و اقتصادی کشور ، با برخورداری از ظرفیت های اقتصادی قابل توجه و امکانات زیر بنایی مناسب و حاکمیت مجموعه ای از قوانین و مقررات ویژه حمایتی ، فرصت های قابل توجهی را پیش روی سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کرده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا