اقتصاد کلان

تلاش شاخص بورس برای سبز ماندن/ آیفکس رشد کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۹ واحد رشد به پله ۷۹ و ۵۰۹ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۵۲۵ هزار و ۹۰۶ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون و ۷۶۸ هزار ریال در بیش از ۴۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

همچنین بخوانید

بر این اساس شاخص قیمت (هم‌وزن) ۰.۶۰ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۰.۶۹ واحد،شاخص آزاد شناور ۱۴۶ واحد، شاخص بازار اول ۷۱ واحد، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۶ واحد رشد و شاخص بازار دوم ۲۹۱ واحد کاهش را تجربه کردند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز بانک ملت و تولید کاشی تکسرام با روند صعودی و نمادهای ایران خودرو، پارس خودرو، پلی اکریل، سخت آژند و زامیاد با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از ۴ واحدی در پله ۹۰۹ واحدی ماند.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۳۴۳ هزار و ۲۹۶ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون و ۱۷۴ هزار ریال در بیش از ۳۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس سهامی ذوب آهن اصفهان، توکا رنگ فولاد سپاهان، گروه صنایع کاغذ پارس با روند مثبت و نمادهای شرکت آهن و فولاد ارفع، ریل سیر کوثر، شرکت مواد ویژه لیا، با روند منفی به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/

منبع:میزبان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا