بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مشارکت خانواده ایران کیش به مناسبت روز اهدای خون

خانواده ایران کیش به مناسبت روز اهدای خون، با توجه به ضرورت اهدای خون در ایام کرونا داوطلبانه دراین امر مشارکت کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، خانواده ایران کیش به مناسبت روز اهدای خون،  با توجه به ضرورت اهدای خون در ایام کرونا داوطلبانه دراین امر مشارکت کردند.

پیمان طبری مدیر عامل ایران کیش با حضور دراین برنامه با بیان اینکه استقبال سرمایه های انسانی ایران کیش از اهدای خون باعث خوشحالی است ابرازامیدواری کرد که تعاملات ایران کیش و سازمان اهدای خون تدام یابد.

علی یوسفی مسئول اکیپ سیار سازمان انتقال خون تهران با بیان اینکه استقبال از اهدای خون درایران کیش بسیار قابل توجه و دور از انتظار بود گفت: امیدواریم دراین دوران  که کرونا شیوع پیدا کرده است، عزیزانی که شرایطش  را دارند، به پایگاه‌های سیار ما مراجعه کرده و خون خودشان را اهدا کنند. با مراجعه ای که امروز ما از ایران کیش و این استقبال کم نظیر دیدیدم، مشارکت در این طرح می تواند در سال دو بار انجام و تعاملات دو سازمان نیز بیشتر شود.

وی اضافه کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا، ما با کاهش ۳۵ درصدی اهدا کنندگان روبه رو بوده ایم، اما باید همگی بدانند روند اهدای خون باعث انتقال کرونا نمی شود. شهره آقابابایی معاونت کسب و کار نوین ایران کیش هم در باره این روز گفت:«به دلیل اتفاق خوبی که روابط عمومی شرکت رقم زده است، امروز همه آمدند تا در راستای مسئولیت های اجتماعی که همیشه ایران کیش در آن پیش قدم بوده است این کار حمایتی را انجام دهد. با توجه به روز جهانی اهدای خون، با حفظ موازین بهداشتی این کار صورت گرفته است. برای ایران کیش بسیار ارزشمند است که همکارانی را در کنار خودش دارد که در تصمیم گیری های اینگونه مشارکت بسیارخوبی انجام می‌دهند. »

بهزاد علیپور معاونت فناوری اطلاعات ایران کیش هم گفت:« من خیلی خوشحالم که ایران کیش چنین حرکتی را در محل شرکت انجام داده و این امکان را فراهم کرده است تا همکاران بتوانند بدون مراجعه به مراکز در ساعت اداری دست به این کار بزنند. خودمن  همیشه سعی میکنم در بازه های زمانی مشخص اهدای خون داشته باشم، این کار غیر از موضوع مسئولیت اجتماعی که بر گردن ماست برای سلامتی خود فرد هم مفید است. مخصوصا که در حال حاضر، امکان اهدا برای همه فراهم نیست و جامعه آماری اهدای خون کمتر شده است»

محمد رضا امامی معاون مالی ایران کیش نیز گفت: « من از سال ۸۵ تا کنون خون میدهم، این یک وظیفه انسانی است اما واقعا تصور نمی کردم که این موضوع با چنین استقبالی روبه رو بشود و از این بابت احساس خوشحالی می کنم که همکاران ما تا این اندازه احساس مسئولیت می کنند. »

رضا محمدی معاون توسعه بازار ایران کیش نیز اظهار کرد :«دغدغه مند بودن برای مسئولیت های اجتماعی بسیار موضوع مهمی است. خوشبختانه  شبکه گسترده ای از همکاران درایران کیش وجود دارد که می توانند بخشی از کوتاهی‌ها و ترس هایی که برای اهدای خون در زمان کرونا صورت گرفته است را جبران کنند و واقعا این استقبال نیز بیانگر همین موضوع است. »

صمصام رحیمی معاون امور پذیرندگان نیز گفت:« خوشحالم که من هم به عنوان عضوی از این سازمان بزرگ امروز موفق به انجام این کار شدم. خیلی خوب است که در اینگونه  شرایط که کرونا و بیماری است شرکت ها کمک می کنند تا با به وجود آوردن محیطی بهتر در امر اهدای خون کوشا باشند. » گفتنی است درروز اهدای خون ۲۰۰ نفر از همکاران ایران کیش مشارکت داشتند.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا