بانکبانک و بیمه

توسعه زیرساخت های شهری ارومیه با همکاری بانک شهر

شهردار کلانشهر ارومیه گفت: حمایت های مالی بانک شهر در عرصه های مختلف از پروژه های عمرانی با هدف کاهش مشکلات شهرنشینی، این بانک را به بانکی موفق و محبوب در میان شهروندان تبدیل کرده است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد حضرت پور با اشاره به توسعه زیرساخت های شهری کلانشهر ارومیه با همکاری بانک شهر، افزود: اقدامات و حمایت های این بانک، نمونه بارز و موفق مدیریت تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه های شهری است.

وی ادامه داد: بانک شهر با آگاهی از مشکلات و معضلات مدیریت شهری کلانشهرها توانسته در حل بسیاری از آنها نقش تاثیرگذاری ایفا کند. حضرت پور با بیان اینکه بانک شهر در ارائه تسهیلات و حمایت از پروژه های عمران شهری جزو فعالترین بانک های شهر ارومیه است، تصریح کرد: معتقدم نقش آفرینی شعب این بانک و تعاملات آن با مدیریت شهری می بایست در سال جاری بیش از پیش افزایش یابد.

شهردار کلانشهر ارومیه خدمات الکترونیک بانک شهر را در کمک به توسعه شهرها مثبت ارزیابی کرد و گفت: این بانک به همت کارکنان جوان و با انگیزه خود همواره در حوزه نوآوری های بانکی نیز از بانک های پیشرو در کشور است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا