امور زیربناییراه و ساختمان

پیشرفت فیزیکی ۳۸ درصدی قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: کار بسیار سخت است اما ما متعهد هستیم و حتی سه شیفت هم در پروژه کار می‌کنیم تا هرچه زودتر این پروژه افتتاح و مایه افزایش رفاه مردم شود.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، پرویز فتاح در حاشیه بازدید از قطعه دوم آزادراه تهران- شمال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته قطعه یک با همکاری بین بنیاد و دولت به افتتاح رسید، گفت: استقبال قابل توجه مردم از قطعه یک آزادراه تهران- شمال این انگیزه را به ما داد تا قطعه دوم را هرچه سریع‌تر فعال و به افتتاح برسانیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قطعه دوم آزادراه تهران- شمال به پیشرفت فیزیکی ۳۸ درصدی رسیده است، بیان کرد: قرار بر این است که فعلا یک باند رفت از این قطعه به افتتاح برسد اما تلاش ما ساخت هرچه سریع‌تر این پروژه با دو لاین رفت و برگشت است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در این پروژه سرمایه‌گذار است و برای ساخت این قطعه به ۲۰۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم، افزود: هم بنیاد و هم دولت برای ساخت این پروژه مصر هستند و هیچ مشکلی در نقشه و طراحی نداریم.

فتاح با بیان اینکه مهمترین بخش قطعه دوم آزادراه تهران- شمال ساخت تونل است، گفت: تلاش ما این است که زودتر از موعد اعلام شده، پروژه را تحویل دهیم.

وی تاکید کرد: کار بسیار سخت است اما ما متعهد هستیم و حتی سه شیفت هم در پروژه کار می‌کنیم تا هرچه زودتر این پروژه افتتاح و مایه افزایش رفاه مردم شود.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا