امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

تولید داخلی کود کشاورزی با حفظ کیفیت افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: با حفظ کیفیت و رعایت استانداردها می‌توان به افزایش تولید داخلی کودهای کشاورزی کمک کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حمید رسولی در دوازدهمین جلسه کارگروه خودکفایی کودهای کشاورزی اظهار داشت: برای دستیابی به اهداف طرح خودکفایی کودهای کشاورزی و رسیدن به حداکثر ظرفیت تولید داخل، تولید کنندگان داخلی مشکلاتی در زمینه رعایت مسائل فنی، استانداردها و حفظ کیفیت محصولات خود دارند که بخشی از آن با نگاه ویژه به توانمندی‌های این تولید کنندگان و وضعیت کیفی مواد اولیه قابل بررسی و تسهیل است.

وی افزود: تولید کنندگان داخلی کودهای کشاورزی در سال‌های اخیر برای تولید کودهای کشاورزی در داخل کشور منطبق با استانداردهای مورد تأیید مؤسسه ملی استاندارد و مؤسسه خاک و آب زحمات بسیاری کشیده‌اند و در حال حاضر با توجه به اهداف طرح خودکفایی کودهای کشاورزی و ضرورت افزایش تولید این تولید کنندگان، در خصوص برخی از این استانداردها و محدودیت‌های موجود در مسیر تولید کودهای کشاورزی سوالاتی دارند.

مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی همچنین از همکاران خود و تولید کنندگان داخلی کودهای کشاورزی درخواست کرد که متعهدانه در راستای افزایش تولید ملی اقدامات لازم را معمول دارند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا