انرژی

بهره‌برداری از ۲۵۰ پروژه بزرگ آب و برق در سال ۹۹

وزیر نیرو در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهوری نوشت: وزارت نیرو امسال هدف نخست خود را افتتاح ۲۵۰ طرح بزرگ در صنعت آب و برق قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، رضا اردکانیان در پی قدردانی رییس جمهور درخصوص اقدامات انجام شده در قالب پویش “هرهفته الف ب_ایران”، طی نامه‌ای خطاب به روحانی نوشت: اطمینان خاطر می‌دهم که در سال ۱۳۹۹ نیز کارکنان خدوم صنعت آب و برق، سعی وافر می‌کنند تا دو خدمت حیاتی آب و برق به‌کفایت، ارائه شده و رضایت هموطنان فراهم باشد.
وی افزود: باور داریم موفقیتی که گزارش آن ارائه شد، حاصل عملکرد تنها وزارت نیرو نیست بلکه کل سازمان دولت از جمله سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارائی، بانک مرکزی، وزارت نفت، وزارت جهادکشاورزی، وزارت کشور، سازمان حفاظت محیط زیست و … در این توفیق سهیم‌اند و موفقیت حاصل‌شده دستاورد مجموعه دولت تدبیر و امید است.
طبق اعلام وزارت نیرو، اردکانیان ادامه داد: اطمینان دارم که دولت تدبیر و امید در دور اول و دوم فعالیت خود، انبوهی از موفقیت‌ها نظیر آنچه در پویش «هرهفته الف ب_ایران» ارائه شد را در کارنامه خود دارد. زیرساخت‌های بسیاری در هفت سال گذشته احداث شده‌اند، طرح‌های مهمی به بهره‌برداری رسیده و برخی سازوکارهای نرم‌افزاری و حکمرانی کشور نیز اصلاح شده‌اند.
 
وزیر نیرو اضافه کرد: وزارت نیرو در پویش «هرهفته الف ب_ایران» در سال ۱۳۹۹، اول، هدف بزرگ‌تر افتتاح ۲۵۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان در بخش‌های آب و برق را که دشوارتر از سال گذشته است مد نظر قرار داده و دوم موضوع پیچیده بهبود «سازوکارها» را نیز در دستور کار دارد.
وی خاطرنشان کرد: پیام  رئیس جمهوری موجب دلگرمی و قوت بیشتر شده و البته سنگین‌کننده بار مسئولیت برای خدمت‌رسانی به هموطنان در ایام پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین بخوانید

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا