انرژی

مشترکان برق کهگیلویه و بویراحمد با کاهش مصرف پاداش دریافت می‌کنند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشترکان برق استان در صورت کاهش و مدیریت مصرف به‌ویژه در ساعات پیک (اوج مصرف) پاداش دریافت می‌کنند.

“‌داوود راهزادی” با بیان این مطلب افزود: این پاداش به صورت تخفیف چند درصدی در هزینه بهای برق مصرفی مشترکان کهگیلویه و بویراحمد اعمال خواهد شد. 
وی اظهار کرد: تخفیف در هزینه بهای برق مصرفی شامل مشترکان بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری، اداری و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد می‌شود. 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: چنانچه مشترکان برق استان ۱۰ درصد در مصرف صرفه‌جویی کنند، میزان خاموشی‌ها در استان به حداقل ممکن می‌رسد. 
راهزادی بالاترین میزان مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد با ۱۵۰ مگاوات در روز را مربوط به شهرستان گچساران عنوان و خاطرنشان کرد:‌ میزان مصرف برق در شهرستان‌های بویراحمد و دنا نیز ۱۱۰ مگاوات در روز است که پس از شهرستان گچساران بیشترین میزان مصرف روزانه را در استان دارند. 
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۶۲ هزار مشترک برق در بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری، اداری و صنعتی دارد.
انتهای پیام

همچنین بخوانید
منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا