ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

نیاز ۱۰ میلیاردی استارتاپ‌های حوزه اینترنت اشیا برای توسعه

معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در رویداد جذب سرمایه اینترنت اشیا به ۱۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز دارند و در صورت ورود عامل‌های سرمایه‌گذاری ما در قالب هم‌سرمایه‌گذاری در پروژه سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی دکتر علی ناظمی، در رویداد استارتاپی IOT که به صورت مجازی در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با بیان اینکه در هر رویداد جذب سرمایه، بیش از ۱۷۰ نفر به صورت حضوری و آنلاین مشارکت داشته‌اند، گفت: بعضی از استارتاپ‌های سه رویداد گذشته جذب سرمایه از امکان هم‌سرمایه‌گذاری استفاده کردند و طرح‌های آن‌ها از طرف عاملین صندوق ارسال شده است.

وی افزود: استارتاپ‌های حاضر در رویداد جذب سرمایه اینترنت اشیا به ۱۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز دارند و در صورت ورود عامل‌های سرمایه‌گذاری ما در قالب هم‌سرمایه‌گذاری در پروژه سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

همچنین بخوانید

ناظمی با ابراز امیدواری از اینکه استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران از این رویداد نتایج مثبت کسب کنند، اظهار کرد: این رویداد در حوزه‌های دیگر به صورت منظم برگزار خواهد شد و در صورتی که سازمان‌ها، مراکز علمی و صنایع، حوزه خاصی که دارای اولویت هستند را مدنظر داشته باشند آن را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی در طرح هم‌سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق منابع مالی را در قالب سرمایه‌گذاری و نه تسهیلات ارایه می‌دهد، به طوری که هر طرحی را که عاملان صندوق یعنی صندوق‌های پژوهش و فناوری، حاضر به مشارکت ۲۰ درصدی در آن طرح باشند صندوق نوآوری و شکوفایی بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا ۸۰ درصد از منابع باقیمانده را تامین کرده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا